شاهین خزلی

سمن
فرهنگی اجتماعی
روز دانشجو مبارکباد ./

دانشجو روزت مبارک

به زودی

تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,

 

تصویری از شاهین خزلی مداحی عرب زبان با لحنی زیبا و دلنشین محلی در خرمشهر

شاهین خزلی علاوه بر مداحی در قرائت قرآن و تدریس تجوید و صوت لحن زبان زد عام و خاص است . ایشون استاد خطاطی،استاد سخن،استاد قرآن،قاری قرآن،استاد مداحی و نوحه سرائی است در حال حاضر مرکز خود را حسینیه فاطمیه دره قرار داده است .

خزلی هم اکنون به عنوان مدیر امور مساجد در اداره ارشادشهرستان خرمشهر مشغول به کار است .



نظرات شما عزیزان:

خرمشهر
ساعت1:14---11 ارديبهشت 1391
سلام وبت رو ندزدن

خرمشهر
ساعت1:13---11 ارديبهشت 1391
سلام وبت رو ندزدن

صادق عساکره
ساعت17:46---6 ارديبهشت 1391
ضمن عرض سلام و تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه ، آقای خزلی را در یک جمله توصیف میکنم یعنی خانواده ما آقای خزلی را چنین توصیف میکنند : شاهین محمدی ، شاهین علوی ، شاهین فاطمی ، شاهین حسنی و شاهین حسینی . چون احساس میکنم تمام زندگی اشان اهل بیت است . من صادق از شادگان
پاسخ:b shak en ast khezle


صادق عساکره
ساعت17:44---6 ارديبهشت 1391
ضمن عرض سلام و تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه ، آقای خزلی را در یک جمله توصیف میکنم یعنی خانواده ما آقای خزلی را چنین توصیف میکنند : شاهین محمدی ، شاهین علوی ، شاهین فاطمی ، شاهین حسنی و شاهین حسینی . چون احساس میکنم تمام زندگی اشان اهل بیت است . من صادق از شادگان
پاسخ:kamelan dorost ast man az madeneh pasokh shoma ra dadam


صادق عساکره
ساعت17:44---6 ارديبهشت 1391
ضمن عرض سلام و تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه ، آقای خزلی را در یک جمله توصیف میکنم یعنی خانواده ما آقای خزلی را چنین توصیف میکنند : شاهین محمدی ، شاهین علوی ، شاهین فاطمی ، شاهین حسنی و شاهین حسینی . چون احساس میکنم تمام زندگی اشان اهل بیت است . من صادق از شادگان

منصور
ساعت21:56---4 فروردين 1391
دوست عزیز سلام.


البته اینی که شما نوشتین درسته ولی بدونین که آقای خزلی یه چیزی بالاتر از این مایه هاست . آقای خزلی در خیلی از زمینه ها استاد به تمام عیاریه که شاید کمتر آدمی رو بتونین پیدا کنین که چند تا خصیصه تو وجودش داشته باشه .


ایشون استاد خطاطی،استاد سخن،استاد قرآن،قاری قرآن،استاد مداحی و نوحه سرائی و...بسیار مسائل دیگه که بقول معروف میگن که از هر انگشتش یه هنر می باره،شوخی هم که کرده باشیم میگم که انگشت های دست در مقابل تعداد هنرهای آقای خزلی کم میارن .


به هر حال من فک می کنم برای تعریف و تمجید از آقای خزلی نباید به جملات کوتاهی همچون مداح نوحه های عربی با صدای دلنشین پرداخت و دامنه توضیحات و توصیفات در مورد ایشون بسیار بیشتر و قابل تر از اینائی هستش که شما نوشتین .


اگر چه جای تشکرش باقیه که آقائی که شما باشین به معرفی یکی از چهره های برتر مذهبی کشور اشاره داشته باشه .


موفق باشید .
پاسخ:دوست گرامی سلام سال نو مبارک بی شک این صفاتی رو که شما در شان برادرم شاهین فرمودید شایسته و برازنده ایشونه من بنوبه خودم این قلیل رو انجام دادم شما کمکم کن بتونم بیشتر به عزیزانی مثل شاهین خدمت کنم و اونها رو به همشهریان و تمامی ایرانیان بلکه غیر ایرانیان هم معرفی کنم . از شما کمال تشکر رو دارم .


شبر
ساعت21:16---28 بهمن 1390
دیروز دنبال گمنامی بودیم




اما امروز مواظب هستیم ناممان گم نشود




با اینکه دورم ازشهرم




اما عشق شهرم




نسبتاً سایت خوبیه




فقط کمتر بوی شهدا در این سایت استشمام میشه




یه وصیت نامه از شهدای خرمشهر یا اینکه...




غلام شما ((شبر))
پاسخ:باسلام چشم جناب شبر تمام سعی خود رو در زمینه معرفی شهداء در این وبلاگ بکار میگیریم متشکرم.


شاهین
ساعت15:23---28 بهمن 1390
بااهداءسلام وادب واحترام خدمت جوانان پرسشگروکوشاودلسوز شهر قهرمان پرورخرمشهر .بسیارممنون و متشکرم از این همه لطف شما.برادر عزیزم آقای موتورچی مرا با تعاریف و تمجیدهای خودشرمنده کردید.بنده افتخام این است که در این شهرستان افراددلسوز و بابرنامه ای مثل شما برادر گرامی دارم.امیدروارم درهمه امورات زندگی ودر سازندگی شهرمان در زمینه های فرهنگی وعلمی وبالاخص روحی وروانی جوانان موفق وپیروز وسربلند باشید.
پاسخ:پاسخ:با سلام جناب خزلی این حداقل کاری است که مجموعه اجتماعی ما در راستای معرفی و تقدیراز شما نخبگان به نسل جدید خرمشهر می باشد اما حیف که آنهایی که باید از شما برای آموزش و هدایت نوجوانان و آیندگان شهرمان استفاده کنند متاسفانه هنوز نمیدانند چه میکنند .


شاهین
ساعت15:21---28 بهمن 1390
بااهداءسلام وادب واحترام خدمت جوانان پرسشگروکوشاودلسوز شهر قهرمان پرورخرمشهر .بسیارممنون و متشکرم از این همه لطف شما.برادر عزیزم آقای موتورچی مرا با تعاریف و تمجیدهای خودشرمنده کردید.بنده افتخام این است که در این شهرستان افراددلسوز و بابرنامه ای مثل شما برادر گرامی دارم.امیدروارم درهمه امورات زندگی ودر سازندگی شهرمان در زمینه های فرهنگی وعلمی وبالاخص روحی وروانی جوانان موفق وپیروز وسربلند باشید.
پاسخ:با سلام جناب خزلی این حداقل کاری است که مجموعه اجتماعی ما در راستای معرفی و شما نخبگان به نسل جدید خرمشهر می باشد اما حیف که آنهایی که باید از شما برای آموزش و هدایت نوجوانان و آیندگان شهرمان استفاده کنند متاسفانه هنوز نمیدانند چه میکنند .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
آخرین مطالب